נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתכון לעוגת טריקולד

מתכון עוגת טריקולד מנצח, שיגרום לכל האורחים שלכם לפתוח כפתור במכנס. עם קצת עבודה, הרבה אהבה ושוקולד מובחר, תוכלו גם אתם להכין עוגת טריקולד מהממת וטעימה. בואו נדבר על קינוחים שגורמים לנו לשכוח מהדיאטה.

אין ספק כי הכנת עוגת טריקולד עשויה לקחת לכם יותר מאשר רבע שעה תמימה, אך העבודה שווה את התמורה. בכדי להכין את העוגה המנצחת, אתם תצטרכו 100 גרם ביסקוויטים (עדיף פתי-בר) ו-100 גרם חמאה. את הביסקוויטים יש לשבור לפירורים או לחתיכות (תלוי בהעדפה שלכם).

 

מה השלב הבא?

את החמאה אתם תחתכו לקוביות ותניחו אותה בקערה. כעת, אל הקערה מזגו 4 כפות של חלב. יש להכניס את החמאה והחלב למיקרוגל, אך אין להפעיל את המיקרו על חום גבוה. שימו לב, אין להגיע למצב בו החמאה מבעבעת במשך דקות. מדובר בחימום בחום נמוך ולמשך מספר שניות בלבד. אין לבשל את החמאה במיקרוגל. לאחר שהתערובת נמסה, קחו לכם 170 גרם של ביסקוויטים (עדיף פתי-בר).

את הביסקוויטים תרסקו אל תוך התערובת שהמסתם קודם לכן. מה שעשיתם עד כה, יהווה את הבסיס של התבנית שלכם. לאחר שיצרתם את הבסיס בעזרת הביסקוויטים והתערובת המומסת, יש להכניס את התבנית למקפיא.

עוגה גדולה

 

מה לגבי הקרם שגורם לנו ללקק את הצלחת?

כעת, מכינים את הקרם. ניתן להכין קרם מסוגים שונים של שוקולד, כך שזה בהחלט תלוי בכם. המלצה שלנו? 3 קרמים של שוקולד מריר, רגיל ולבן. קחו 100 גרם שוקולד מריר, שברו אותו לקוביות והניחו אותן בקערה יחד עם רבע של כוס חלב.

המיסו במיקרוגל במשך מספר שניות, וערבבו עד שמתקבלת תערובת אחידה. שימו לב, אין לבשל את התערובת במיקרוגל במשך דקות. בשלב זה, חשוב לצנן את התערובת. מעוניינים לשלב 2 קרמים נוספים? עשו את אותו הדבר עם שוקולד לבן ורגיל. בקערה נפרדת, אתם תקציפו את השמנת (בערך דקה).

 

עכשיו הגיע הזמן להקציף את העניינים

הקצפתם את השמנת בעקרה נפרדת? מצוין, לאחר שהשמנת מוקצפת, יש להוסיף רבע כוס חלב, אינסטנט פודינג (בערך 50 גרם – 3 וחצי כפות) וקקאו (לפי הטעם, בדרך כלל 3 כפות). תוך כדי, יש להוסיף את הקרם שהכנתם מבעוד מועד (אם הכנתם 3 קרמים, הוסיפו אותם). המשיכו להקציף עד שמתקבלת קצפה יציבה.

את כל הטוב הזה שיצרתם עד כה, יש לצקת אל תוך התבנית המכילה את בסיס הביסקוויטים. מוכן? כמעט! את התבנית יש לשים במקפיא למשך 6 שעות. אפשר גם קצת יותר. לאחר שהעוגה תעבור את תהליך ההתגבשות במקפיא, יש להעביר את העוגה אל המקרר. מומלץ להעבירה למקרר כשעה עד שעה וחצי לפני הגעת האורחים. מומלץ מאוד לפזר מלמעלה שבבי שוקולד. אגב, כדאי גם להניח מלמעלה ביסקוויטים פתי-בר שלמים.

מה היה לנו עד עכשיו?
3 מתכונים לטאבון ביתי

הריח שעולה מהטאבון של השכנים שיגע אתכם, אז הלכתם וקניתם טאבון עם כל המוצרים הנלווים ואפילו הוספתם כובע של

סופלה שוקולד ראשית
מתכון להכנת סופלה שוקולד

עולם הקולינריה הוא גדול ורחב. לכל מדינה, מנת דגל משלה, ובייחוד כאשר מדברים על עולם הקינוחים. עולם האפייה הצרפתי

מתכון דגים מרוקאי

הטעם המיוחד של דגים מרוקאים משלים כל ערב שבת בו כל המשפחה מכונסת סביב השולחן. החריפות, הרוטב והחלה הטרייה