נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כדאי לבחור בקטיירינג בשרי לאירוע שלכם

יש כל כך הרבה סיבות לבחירה של קייטרינג בשרי לאירוע, ועדיין, מסיבה שאינה ברורה לנו ולאורחים רבים אחרים, יש מי שעדיין מתלבטים לגבי הבחירה הזו.

החלטנו להירתם למשימה ולערוך מדריך מקוצר ובו לציין בפניכם, התוהים, את כל הסיבות לבחירת קייטרינג בשרי לאירוע שלכם.

הנה כל הסיבות שאתם חייבים להכיר:

 

סיבה מספר 1 – כי זה מה שהאורחים שלכם רוצים

נו באמת? אנחנו צריכים להסביר לכם שאירוע בשרי הופך כל אירוע למושלם? תדמיינו את עצמכם מגיעים לאירוע ומגלים שהמנות שיוגשו בו הן בשריות. חבל שאנחנו לא יכולים לשמוע את התגובה שלכם, שכנראה כוללת סצנת בכי קורעת לב. הרי כל האורחים צמים יום שלם לפני שהם מגיעים לאירוע כדי שהם יוכלו לאכול כמה שיותר בשר. אז תעשו לעצמכם ולאורחים שלכם טובה ואל תגרמו להם לצום לחינם ותבחרו בקייטרינג בשרי.

 

סיבה מספר 2 – כי שולחן שוק בשרי הוא הטרנד החם של העונה

אם הגעתם לאחרונה לאירוע כלשהו, בטח שמתם לב שההגשה הייתה באמצעות שולחן שוק בשרי לאירועים. כזה שמפוזרים עליו פינוקים בשריים שמאפשרים לכל אורח ואורחת לבחור את המאכלים האהובים עליהם ביותר. שולחן שכזה נחשב לטרנד החם של עונת האירועים הנוכחית, ואם תשאלו אותנו, הוא צפוי להישאר (פשוט כי אם נגלה שנגיע לאירוע שאין בו שולחן שוק בשרי, אנחנו נרים שולחנות עד שיארגנו לנו כזה). שולחן שוק, למקרה שעדיין לא שמעתם עליו כולל בדרך כלל את המנות הבאות:

  • המבורגרים בגדלים שונים
  • צ'יפס בטטה
  • צ'יפס תפוח אדמה ועוד

אתם כמובן יכולים לבחור את המרכיבים שיהיו על השולחן לפי טעמכם האישי.

 

סיבה מספר 3 – כי זה מתאים לכל אירוע

שמתם לב שלא ציינו בפניכם שקייטרינג בשרי מתאים לאירוע מסוים? לא עשינו זאת פשוט כי קייטרינג שכזה מתאים לכל סוגי האירועים, למשל:

  • ברית
  • בר מצווה או בת מצווה
  • יום הולדת
  • חתונה
  • מסיבת רווקות או רווקים וכו'

 

סיבה מספר 4 – כי זה משביע

אם אכלתם לאחרונה ארוחה חלבית, אתם בטח יודעים מה ההרגשה בסיומה. אנחנו מתכוונים לתחושה הזו שגורמת לכם לחפש עוד נשנושים מיד לאחר סיומה. לעומת זאת, ארוחה בשרית מאפשרת להגיע לשובע די מהר. כך שאם אתם רוצים שהאורחים שלכם יהיו שבעים ומרוצים, אתם צריכים לדאוג להם לאוכל אמתי ומשביע (כן, אתם כבר יודעים שאנחנו מדברים על בשר).

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שלנו שהסביר לכם למה כדאי לכם לבחור בקייטרינג בשרי לאירוע שלכם. אז עכשיו, כשאתם יודעים את 4 הסיבות, תעשו לנו ולאורחים שלכם טובה ותבחרו בקייטרינג טעים, מפנק ומשביע שיאפשר לכולם ליהנות באירוע שלכם. לנו נותר רק לאחל לכם שיהיה במזל טוב ובתיאבון. אל תשכחו להזמין אותנו לאירוע!

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,