נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מארחים בלי כאבי ראש: 3 טריקים שיהפכו את חווית האירוח לקלה בהרבה

אירוח אורחים יכול להיות חוויה מהנה מאוד, אבל זה גם יכול להיות קצת קשה ואפילו מעיק לפעמים, יש כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, מתכנון התפריט ועד לניקיון הבית. למרבה המזל, ישנם כמה טריקים פשוטים שתוכלו להשתמש בהם כדי להפוך את חווית האירוח לקלה הרבה יותר. 

אם תכננתם להזמין אורחים בקרוב ואתם חשים חסרי אונים אל מול תכנון האירוע, המאמר הבא בדיוק בשבילכם. לפעמים, כל מה שנצטרך אלו מספר טיפים פשוטים שיעזרו לנו לעשות סדר בבלאגן. במאמר הבא, נציג בפניכם שלושה טיפים שיכולים לעזור לכם לארח בהנאה בלי כל כאבי הראש.

 

אז מה אוכלים?

אחת המשימות שגוזלות זמן רב בכל הנוגע לאירוח היא הכנת אוכל ושתייה לאורחים שלכם. כמובן שאנחנו רוצים לוודא שיהיה משהו לכולם, אבל מצד שני אנחנו גם לא רוצים לבלות שעות במטבח. אחד הפתרונות הוא יצירת מגשי אירוח.

סוג זה של מגש מושלם לאירוח מכיוון שהוא מציע מגוון אפשרויות שניתן להתאים בקלות לטעמים שונים ולהגבלות תזונתיות שעלולות להיות לאורחים שלכם. מגש אירוח חלבי כולל בדרך כלל מגוון גבינות, קרקרים, פירות ואגוזים.

 

איך יוצרים מגש אירוח חלבי?

כדי ליצור מגש כזה בעצמכם, התחילו בבחירת מבחר גבינות הכוללות סוגים שונים כמו גבינות קשות ורכות, טעמים עדינים וחזקים ומרקמים שונים. כמה אפשרויות פופולריות עשויות לכלול צ'דר, ברי, גאודה וגבינה כחולה כמו רוקפור. מסדרים את הגבינות על מגש גדול או קרש, ומשאירים הרבה מקום לפריטים אחרים.

לאחר מכן, הוסיפו למגש מגוון קרקרים או לחמים. בחרו אפשרויות המשלימות את הגבינות שבחרתם, כגון קרקרים מחיטה מלאה, פרוסות באגט או קרקרים מלאכותיים עם עשבי תיבול או תבלינים. תוכלו גם לכלול אפשרויות ללא גלוטן לאורחים עם הגבלות תזונתיות.

 

אל תוותרו על פירות ואגוזים

כדי להוסיף קצת צבע וגיוון למגש, כללו מבחר פירות טריים או יבשים. ענבים, פירות יער ותפוחים או אגסים פרוסים הם כולם אפשרויות פופולריות. אפשר להוסיף גם פירות יבשים כמו משמש או תאנים כדי ליצור ניגודיות מתוקה ומדויקת.לבסוף, הוסיפו למגש קצת אגוזים או חטיפים מלוחים אחרים. שקדים, קשיו ופיסטוקים הם כולם אפשרויות נהדרות.

אתה יכול גם לכלול זיתים, חמוצים או פלפלים אדומים קלויים לניגוד מלוח.היופי במגש אירוח חלבי הוא שניתן להתאים אותו בקלות להעדפות האורחים שלכם. אם אתם יודעים שמישהו לא אוהב גבינה כחולה למשל, המגש עדיין יציע להם מגוון אפשרויות אחרות. באופן דומה, אם יש לכם אורחים טבעוניים או רגישים ללקטוז, תוכלו לכלול חלופות גבינה ללא חלב או חטיפים צמחיים אחרים.

לסיכום, אירוח יכול בהחלט להיות משימה מורכבת, אבל באמצעות כמה טריקים פשוטים, כמו יצירת מגש אירוח חלבי וסידורו בצורה נכונה, תוכלו להפוך את החוויה להרבה יותר קלה ומהנה עבור כל המעורבים.

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,