נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד ניתן לארוז אוכל ושתיה לכמה שעות מחוץ לבית?

עומדים בפני יום עבודה ארוך, יום של נסיעות או טיולים, חצי יום לימודים או אחר הצהריים של סידורים? האפשרות לקחת איתכם את האוכל והשתיה שלכם יכולה להיות הדרך שלכם לקחת שליטה על מצבכם הפיננסי, על מצבכם הבריאותי. באותה נשימה תוכלו לעשות מאמץ עבור הסביבה, בוויתור על מזון מהיר, שעטוף, ארוז ונאכל בכלים חד פעמיים, כשתבחרו במוצרים רב פעמיים איכותיים.

 

למה לארוז אוכל ושתיה?

יש סיבות לא מעטות להחליט להכין בבית את המזון והשתיה למשך היום ולשאת אותם בתיק. בין הסיבות אפשר למנות למשל את איכות הכריכים הירודה בכל קפיטריה אקדמית או בית קפה של רשת ארצית. כאשר ארוחת הצהריים שלכם או חטיפים מזינים ממתינים בתוך התיק, אין צורך להתפשר בעניין האיכות או הטעם של המזון. קופסת אוכל מחולקת יכולה להכיל, למשל, חטיפים בריאים שמסייעים למוח ולגוף להתמודד עם עייפות או חוסר ריכוז.

למה לארוז אוכל ושתיה

למה זה טוב לארוז אוכל ושתיה?

ככל הנראה אין צורך להרחיב על החשיבות של מים טריים וקרירים, זמינים לשתייה, גם במקום שאין בו מכונות שתייה או ברזיות זמינות. שמירה על גוף רווי חשובה מאוד לתפקוד כל איברי הגוף, כולל המוח והסתפקות בשתייה מתוקה או בקפה ותחליפיו אינה מספקת. באופן דומה, אוכל ארוז מהבית יכול לאפשר לכם לשלוט במרכיבים ולא להסתפק באוכל קנוי, שרווי פעמים רבות בעודף של שומן, נתרן או סוכרים. באופן דומה, אוכל מהבית, יכול להיות פתרון מעולה עבור מי שמתמודדים עם מגבלות אכילה, העדפות או אלרגיות.

 

טיפים לאריזה חכמה לאוכל ולשתייה

  1. מיכלים וקופסאות רב פעמיים עדיפים גם מבחינה פיננסית וגם מבחינת איכות. השקיעו בקופסאות וכלים באיכות גבוה, כאלה שאפשר לחמם במיקרוגל, לנקות במדיח כלים ובעלי סגירה יעילה, שתבטיח שכלום לא יישפך בתוך התיק.
  2. כדאי לשאת את האוכל בקופסה תרמית, שיכולה לשמור על הטמפרטורה של המזון או בתוך תיק שומר חום או קור, כך תבטיחו שהמזון לא יתקלקל במהלך שעות ההמתנה.
  3. הפרדת מאכלים לארוחה אחת יכולה להיעשות בקופסה בעלת מספר תאים אבל ארוחות שונות כדאי להפריד לכלים נפרדים.
  4. בעזרת בקבוקים תרמיים איכותיים, כמו הבקבוקים של לאקן ישראל, תוכלו לקחת אתכם מים קרים לשתייה ובבקבוק נפרד, תה חם או הקפה האהוב עליכם.
  5. קיימים פתרונות רבים לאריזת מזון איכותית אבל כדאי לבחור במיכלים קלים לנשיאה, כדי לא להכביד על הכתפיים ועל הגב. תוכלו להשתמש למשל ב"שקיות" סיליקון איכותיות לנשיאת פירות יבשים, מקלות מלוחים או אגוזים, לנשיאה נוחה במשקל נוצה.

 

לסיכום

אריזת מזון למשך היום יכולה להיות הזדמנות מעולה להתנסות במאכלים חדשים, שיטות הכנה חדשניות וטעמים שטרם הכרתם, במקביל לשמירה על הבריאות וגם על שורת ההוצאות בתדפיס של הבנק.

לסיכום

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,