נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא כל יום משפצים מטבח – 3 סגנוני עיצוב מומלצים למטבח

כולנו אוהבים להתחדש מדי פעם, אם זה בבגדים חדשים, בטלפון חדש, או בשינוי בבית. לרוב אנו משפצים את אחד מחדרי המגורים או את הסלון אבל שיפוץ של המטבח הוא אירוע נדיר יותר שאנחנו לא עושים סתם כי מתחשק לנו. במטבח יש הרבה מאוד מכשירי חשמל ומוצרים שמתואמים באופן אישי, ארונות מסוימים, מוצרים כמו מקרר ומדיח שחייבים להשתלב בחללים הפנויים ועוד. מסיבה זו שיפוץ במטבח הוא החלטה שלא לוקחים על רגל אחת. אם החלטתם לערוך שיפוץ במטבח כדאי מאוד לחשוב היטב ולתכנן אותו בצורה מעמיקה ורצינית.

 

סגנונות לשיפוץ מטבח

כאשר אנו ניגשים לשיפוץ המטבח צריך קודם כל לחשוב על הקווים הכללים: באיזה סגנון אנו רוצים שהמטבח שלנו יהיה, כיצד הוא ישתלב עם שאר הבית ועוד. רק לאחר שקיבלנו את ההחלטות הגדולות כדאי לגשת לפרטים הקטנים יותר כמו איזה כיסאות נראה לנו שיתאימו בצורה הכי טובה, האם כדאי לרכוש מיקסר בצבע כזה או אחר ועוד. אספנו כאן בשבילכם רשימה של שלושת הסגנונות החמים ביותר בעולם עיצוב המטבחים כיום כדי לתת לכם כמה רעיונות לפני שתתחילו לשפץ את המטבח שלכם:

  1. הסגנון המודרני – מטבח מודרני נחשב כיום לאד הטרנדים הכי חזקים בעולם עיצוב המטבחים. עיצוב מטבח מודרני מתאפיין בחלל פתוח המהווה חלק רצוף מהבית. עיקר הדגש בעיצוב המודרני ניתן על הפונקציונליות של המטבח, ולכן המאפיין העיקרי שלו הוא שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שיסייעו ויקלו על דיירי הבית. למטבח המודרני יהיו קוויים נקיים וגוונים ניטרליים.
  2. הסגנון הכפרי – מטבח כפרי מיועד במיוחד עבור אלו שרוצים להעניק למטבח שלהם תחושה נעימה של חום. במטבח כפרי יהיה שימוש רב בעץ בצורה טבעית והוא משתלב בעיצוב של בית כפרי. במבט ראשון העיצוב הכפרי נראה פשוט יחסית אך כמובן שהוא יכול להיות יוקרתי מאוד עם גימור עץ איכותי. בניגוד למטבח המודרני יהיה שימוש רב בחומרים כמו ברזל, עץ וזכוכית, בצורה הטבעית שלהם ללא צביעה.
  3. הסגנון הקלאסי – למען האמת המטבח הקלאסי לרוב לא נחשב כסגנון העומד בפני עצמו. מדובר על מעין שילוב מעודן של מטבח כפרי ומטבח מודרני שיכלול קווים נקיים עם שימוש בעץ טבעי ובפרזולי ברזל שונים. בחירה בעיצוב בסגנון זה תיתן לכם את היכולת לרקוד על שתי החתונות ולהחליט אילו חלקים אתם רוצים שיראו מודרניים ואילו חלקים אתם רוצים שייראו קלאסיים.

 

לסיכום

המטבח הישראלי מהווה ללא ספק אחד המרכזים החשובים בבית, ובבתים רבים הוא גם אחד החללים הראשונים שנמצאים קרוב לכניסה. האמירה העיצובית של המטבח משפיעה על כל הבית ולכן חשוב מאוד להגיע להחלטות עיצוביות עוד בשלב התכנון המקדים לפני השיפוץ. עיצוב מוצלח יתאים לכם ולבית שלכם ויהפוך את המטבח לפנינה של הבית.

שיש

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,