נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שתצטרכו כדי להכין קוקטיילים בבית

תמיד חלמתם להפתיע את בני המשפחה וחברים בקוקטיילים טעימים ומשגעים מעשה ידיכם? עם ערכת ברמן מתחיל תוכלו להגשים את החלום. באתר גימיק תוכלו למצוא ערכות ברמן מקצועיות, אביזרים נלווים ועוד כדי להפוך כל ערב עם חברים לחגיגה אמיתית וכל שמחה למסיבה.

 

אתר גימיק

אתר גימיק הינו האתר המוביל בישראל למתנות מיוחדות לכל מטרה. באתר תוכלו למצוא שפע של גאדג'טים, מתנות לגברים ונשים בכל גיל, מתנות לאוהבי אלכוהול וטבק, ועוד. באתר תוכלו למצוא גם ערכת ברמן מתחיל מקצועית שתאפשר לכם להתחיל לערבב משקאות טעימים ומפתיעים אצלכם בבית ולקצור מחמאות.

 

מה כוללת ערכת ברמן מתחיל?

ערכת ברמן מתחיל כוללת את כל האביזרים שתהיו זקוקים להם במהלך ההכנה, כולם איכותיים במיוחד. אם תרצו תוכלו להוסיף גם הקדשה חרוטה למתנה מושלמת. ערכת הברמן מכילה שייקר מקצועי עשוי נירוסטה עם פקק הרמטי, מסננת, מדיד מדוייק, פיות נירוסטה מעוצבות, פותחן לבקבוקים, מאדלר עם ראש שטוח, מלקחיים לקרח וכפית ערבוב.

 

הכנה ביתית של קוקטיילים

קוקטייל הינו משקה אלכוהולי מעורבב. לעיתים הוא מכיל שני סוגים או אף שלושה סוגי משקאות אלכוהוליים, ולעיתים הוא מעורבב עם מיצי פירות וירקות, משקאות קלים כגון קוקה קולה או משקאות אנרגיה כגון רד בול. בדרך כלל חומרי הגלם של הקוקטייל יהיו ברנדי, וודקה, וויסקי, טקילה, ערק ומשקאות אקזוטיים כגון רום או אסאי. טעמי הקוקטייל הינם מגוונים במיוחד ונעים בין מתקתק וקליל עם ניחוח לימון וקוקוס ועד לסמיך ועשיר בתוספת שמנת וליקר קפה. בנוסף לקוקטיילים הקלאסיים האהובים, קוקטיילים חדשים ויצירתיים במיוחד הופכים טרנדיים מפעם לפעם, ולכן מומלץ להתעדכן בכל מה שחדש בתחום.

 

מוצרי גלם ומוצרים נלווים

על מנת לחגוג כמו שצריך עליכם להקפיד לרכוש חומרי גלם איכותיים. אלכוהול זול לא רק שיפריע לטעם אלא גם עלול לסכן את החוגגים בשל איכותו הירודה, לכן השתדלו לרכוש מוצרי אלכוהול איכותיים בלבד. רבים מן הקוקטיילים משלבים מיצים טבעיים, השתדלו לסחוט לבד בבית את המיצים מחומרי גלם טריים ולא להעזר במשקאות ממותקים, זה יפגע בטעם. רכשו כוסות מתאימות, לכל משקה יש כוס המתאימה לו באופן מסורתי, כוס של מוחיטו תהיה שונה מכוס טקילה, ואם אתם מעוניינם, ניתן להכין מראש כוסות מצופות במלח או שבבי קוקוס ולימון ואפילו להקפיא את הכוסות טרם ההגשה. אפשרי רק עם כוסות מיוחדות העמידות בפני קור.

 

לסיכום

באתר גימיק תוכלו למצוא ערכת ברמן מתחיל כדי להפוך כל שמחה למסיבה וכל ערב עם חברים לחגיגה. בעזרת הערכה תוכלו להכין קוקטיילים בבית ממש כמו מקצוענים. גימיק הינו האתר המוביל בארץ למתנות לכל אירוע ולכל מטרה, באתר תוכלו למצוא שפע של גאדג'טים, מתנות לגברים ונשים לכל הגילאים ומתנות לחובבי האלכוהול והטבק.

שתייה חריפה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,