נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארוחת שף לכלב שלכם – איך תבחרו אוכל לכלבים

בחירה של אוכל לכלב היא יותר מאשר סתם לבחור ארוחה. האוכל אשר תבחרו לכלב שלכם, יהיה הדבר הכמעט בלעדי שיזין אותו במשך תקופה ארוכה מאוד. מסיבה זו, לסוג האוכל שתבחרו, יכולה להיות השפעה אדירה על המראה, האנרגיות והבריאות הכללית של הכלב שלכם. במאמר זה נציג מספר שיקולים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים ארוחה לכלב.

 

בחירה על פי ערכים תזונתיים תואמים

כלבים הם יצורים אשר הוצאת האנרגיה היומית שלהם משתנה באופן דרסטי מכלב לכלב. חלק מהכלבים מוציאים את רוב האנרגיות שלהם בריצות ספרינט מצד לצד, בפרצי אנרגיה אדירים ומהירים. כלבים אחרים יעדיפו פעילות מתמשכת יותר, כמו טיול או ריצה ארוכה במיוחד, וכלבים אחרים פשוט יעדיפו לבלות יום שלם על הספה. כאשר בוחרים ארוחת שף לכלב שלכם, חשוב מאוד לשים לב שהיא מכילה ערכים תזונתיים התואמים לפעילות היומית של הכלב. חשוב כמובן לשים לב לערך הקלורי, ולכך שאתם מאכילים את הכלב בכמות מספקת ולא רבה מדי, אך האתגר לא נגמר פה. כלב המוציא את האנרגיה שלו בספרינט וריצות מהירות במיוחד, צריך תזונה המכילה אחוז פחמימות מעט גבוה יותר מכלב אשר מוציא את האנרגיה שלו בריצות ארוכות. שימו לב לבחור במזון כמו פרו פלאן סלמון, המכיל ויטמינים ומינרליים החיוניים לבריאות הכלב.

 

בחירה על פי ריח הכלב

אלמנט נוסף שכדאי מאוד לקחת בחשבון כאשר בוחרים ארוחת שף לכלב שלכם, הוא הריח שלו. לכל כלב יש ריח מאוד ברור ומוכר לבעליו, אשר מושפע מאוד מהתזונה שלו. כלב אשר התזונה שלו לא מאוזנת, או מבוססת על שאריות של בעליו, יפתח ריח גוף חזק במיוחד ולא נעים. כאשר בוחרים ארוחה לכלב שלכם, כדאי מאוד לעקוב ולשים לב לריח הגוף שלו, מאחר והוא יכול להעיד שהאוכל שבחרתם לו אינו מכיל את כלל המרכיבים הנחוצים. אם אינכם בטוחים איך להתאים את האוכל הטוב ביותר לכלב שלכם, והריח נשאר לזמן רב, תוכלו להתייעץ עם מומחים בחנות אוכל מומלצת, כמו חנות חיות ANIMAL SHOP.

 

בחירה על פי טעם הכלב

כמובן שארוחת שף לכלב שלכם, לא תהיה ארוחת שף אם הכלב שלכם יסבול מכל ביס מהמנה. ישנם כלבים כמו גולדן רטריוור, אשר הרגישות שלהם לטעמו של המזון היא למעשה לא קיימת, והם ישמחו לנעוץ את השיניים שלהם כמעט בכל דבר שאפשר. גזעי כלבים אחרים, עשויים להיות מעט יותר בררניים. בסופו של דבר, אין כלב שירעב כל עוד יש לפניו כלי מלא אוכל, אבל בעלים רגיש במיוחד יודע לזהות מתי הכלב נרגש לקראת הארוחה, ומתי האוכל פחות מתאים לו. שימו לב לתגובת הכלב לארוחה, ולמהירות בה הוא מסיים לאכול. זכרו, הארוחות הם מהרגעים המרגשים ביותר עבור כלבכם, וכדאי להשקיע בהן כדי לשמור עליו שמח.

חיית מחמד

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,