נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מכונת קפה איכותית

איזה כיף שהיום אפשר לשתות קפה מעולה בדיוק איך שאוהבים בבית! מכונות הקפה הביתיות שידרגו את חווית הקפה הביתי ככה שפשוט אין צורך לצאת. אז איך בוחרים מכונת קפה? המגוון די גדול ולכן תוכלו למצוא את המכונה שמתאימה לכם מכל הבחינות.

 

שלושה סוגי מכונות קפה

נתחיל בהסבר קצר על כל אחת משלושת הסוגים המרכזיים – קפסולות, ידנית ואוטומטית.

  • מכונת קפה קפסולות – מכונת קפה המפיקה את הקפה הרצוי על ידי מים רותחים העוברים בלחץ דרך קפסולה מלאה בגרגירי הקפה. מכונה זו הינה הסוג הנמכר ביותר לבתים מכמה סיבות – העלות הנמוכה ביותר בין כל המכונות, נוחה לתפעול ללא צורך בידע או הכנה כלשהי ומספקת את אותה התוצאה בכל פעם.
  • מכונות ידניות – לאוהבי הקפה ואלו שמתעניינים להנות ממנו גם כתחביב ולא ממהרים לחטוף את הקפה ולצאת. הן פועלות על ידי בוכנה שאותה יש ללחוץ עם ידית המנוף הארוכה ולספק של לחץ המים הדרוש לחליטת הקפה. מכונות "רטרו" אלו דורשות מיומנות והשקעה רבה לכן הן פחות פופולאריות בשוק המכונות הביתיות אלא לחובבי הקפה המושבעים.
  • אוטומטית – המכונה מספקת את חווית הקפה במלואה – מטחינת הפולים ועד מזיגת המשקה הנבחר בלחיצת כפתור כולל תוספת של חלב מוקצף ועוד. מכונות אלו נהדרות והן יספקו לכם קפה נהדר וטרי וכמו כן גם יקרות. קיימת גם מכונה חצי אוטומטית שהיא שילוב בין ידנית לאוטומטית ואינה דורשת את כל המיומנות שהידנית דורשת.

 

מה לבדוק לפני שרוכשים מכונת קפה?

  • התאמה למיקום – מדדו את המקום בו תרצו להניח את המכונה, וודאו שקיים שקע חשמל וקחו בחשבון את זרבובית הקצפת החלב ושאר אביזרים.
  • תפעול – כפי שצוין יש הבדל משמעותי בתפעול של המכונות השונות, התאימו את המכונה לצרכים ולרצונות שלכם. בנוסף בדקו שהכפתורים נראים נוחים, וודאו שניתן לפרק בקלות את מגש העודפים ומיכל המים.
  • הספק חשמלי – ככל שההספק החשמלי יהיה גבוה יותר זמן הגעת רתיחת המים יהיה מהיר יותר, הספק של 1,000 ואט ויותר הוא המומלץ למכונת איכותית.
  • נפח מיכל המים – נפח המיכל יכול להיות גדול במעט יותר מסה"כ כוסות הקפה שתכינו בכל פעם מכיוון שבלאו הכי מומלץ להחליף את המים לפני כל שימוש במכונה.

 

איך תשמרו על המכונה החדשה שלכם?

האויב מספר אחד של המכונה הינו אבנית. מי השתייה בישראל מושפעים בה ולכן מומלץ להשתמש במים שעברו פילטר בריטה המטפל באבנית. בנוסף יש לבצע טיפול אבנית כל שלושה ארבעה חודשים על פי הוראות היצרן בלבד.

 

לסיכום

אז לפני שאתם פותחים את בית הקפה החדש בסלון שלכם נשאר רק לבחור את המכונה המועדפת, לבחון את סוג הקפה האהוב על כל אחד מבני המשפחה ולהנות מכל סוגי הקפה מבלי לצאת מהבית.

מכונת קפה

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,