נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תחום משלוחי האלכוהול צמח בתקופת הקורונה – הנה למה

מאז שנגיף הקורונה נכנס לחיינו, אנחנו שומעים מכל כיוון על אנשים שקיבלו או הזמינו משלוח של אלכוהול. הדבר גרם לנו לתהות – למה דווקא התחום הזה צמח  בתקופת הקורונה? מה גרם לכך? והאם באמת שווה להזמין משלוחי אלכוהול? נפגשנו עם האנשים שהזמינו לעצמם ולאחרים את המשלוחים הללו וחזרנו עם כל התשובות לשאלות האלו. הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות בעצמכם.

 

סיבה מספר 1- תחום משלוחי האלכוהול צמח בתקופה האחרונה בעקבות הסגרים

מסתבר שהדבר הראשון שגרם לצמיחה בתחום של משלוחי האלכוהול היה הסגרים. זוכרים אותם? את התקופה האפורה הזו שבה כולנו התבקשנו להישאר בבתים ולא לצאת מעבר לכמה מטרים בודדים? זו הייתה תקופה קשה לכולם. כל אחד מצא את עצמו בבית שלו, לבד, עם שותפים או הילדים.

מדובר בסיטואציה מורכבת, כזו שגרמה לאנשים רבים לבחור בפתרון אידיאלי שיאפשר להם להתרענן קצת למרות שאי אפשר לצאת לבר הקרוב. לכן, הרבה אנשים בחרו להזמין משלוח של אלכוהול עד הבית. כי אם אין בר פתוח – לפחות שיהיה אלכוהול מפנק בבית שיאפשר קצת להתרענן מארבעת הקירות שמסביב.

 

סיבה מספר 2 – תחום משלוחי האלכוהול צמח בתקופה האחרונה בעקבות הבידודים

אחרי שהסגרים נרגעו, הגיעו תקופות הבידודים שלא פסחו על בתים רבים ברחבי הארץ. בתחילה, הבידודים ארכו ימים ארוכים וגרמו לאנשים להיות ספונים בביתם מבלי יכולת לצאת אל הסופר הקרוב. אנשים שהתרגלו לשתות אלכוהול טוב בסוף השבוע  היו חייבים למצוא פתרון טוב שיאפשר להם לסגור את השבוע עם בירה טובה, יין או קוקטייל. הם גילו כמובן את האפשרות לבצע משלוחי אלכוהול  עד הבית ומאז הכול הפך להיסטוריה.

 

סיבה מספר 3 – תחום משלוחי האלכוהול צמח בתקופה האחרונה בעקבות המבצעים

מסתבר שהרבה אנשים בוחרים להזמין משלוחי אלכוהול עד הבית פשוט כי זה משתלם. מבירור שערכנו עם אנשים שביצעו את המשלוחים עבור הקרובים שלהם, הם עשו זאת בגלל שהיו לא מעט מבצעי אלכוהול משתלמים שגרמו להם לבחור דווקא במשלוח שכזה ולא במשלוח מסוג אחר.

 

בקיצור, תחום משלוחי האלכוהול צמח בתקופה האחרונה

עכשיו אנחנו יודעים שתחום משלוחי האלכוהול צמח באופן משמעותי לאחרונה בגלל הסגרים, הבידודים ובגלל המבצעים שמוצעים לאלו שרוכשים את המשלוחים הללו. רגע לפני סיום, בחרנו לערוך בירור עם אנשים שהזמינו את משלוחי האלכוהול הללו והבנו שאפשר להזמין אותם עבור כל אדם באשר הוא. הם למשל הזמינו עבור הקרובים הבאים:

  • קרובי משפחה
  • קולגות
  • שכנים
  • מכרים
  • חברים
  • שותפים ועוד

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עכשיו, כשידוע לנו למה תחום משלוחי האלכוהול צמח כל כך בתקופת הקורונה, אנחנו יכולים לסיים את המדריך הנוכחי ולהרים כוסית לכבוד המאורע. שכן, עבדנו קשה כדי להציג בפניכם את כל המידע הזה.

כמה מילים לפני סיום המדריך

מה היה לנו עד עכשיו?