נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תוספת למטבח חוץ שתעורר לכם את התיאבון

אם התחדשתם במטבח חוץ או שכבר מיציתם את מטבח החוץ הקיים שלכם, תוכלו לשדרג אותו במגוון של גאדג׳טים שירחיבו את מגוון המאכלים שניתן להכין במטבח. מטבח החוץ כבר לא משמש רק לצליית בשרים. בעזרת התוספות שעליהן נרחיב במאמר הבא, תוכלו להכין כמעט כל סוג אוכל שעולה על דעתכם.

 

טאבון

אם אתם אוהבים לארח אנשים במטבח החוץ שלכם, לשבת סביב ארוחה גדולה ולהנות מהחוויה של האיחוד סביב שולחן אוכל עמוס מטעמים טאבון הוא תוספת המעולה שתשדרג לכם את המטבח.

בטאבון גז ביתי או גריל אבן ניתן להכין לחמים, פוקצ׳ות, פיצות, בשרים, ירקות ועוד. ניתן לבחור בגריל אבן או טאבון גז שיעשו כמעט את אותה עבודה במעט מאוד זמן. איכות הצלייה בהם היא גבוה וניתן להנות ממאפים ממש כמו באיטליה.

 

ברז בירה

ברז בירה ביתי הוא חלומו הרטוב של כול חובב בירה. בימים בהם פחות מתחשק לצאת מהבית אך עדיין רוצים להנות מבירה קרה מהחבית, ברז הבירה הוא תוספת נהדרת למטבח החוץ שלכם.

ניתן לקנות ברז בירה בעל ארון אחסון למיכל הבירה ואפילו חיבור למטבח החוץ שלכם כדי לאפשר שילוב אופטימלי במטבח החוץ. מומלץ לקנות ברז בירה באיכות גבוה על מנת שלא ייהרס בתנאי מזג האוויר הישראלי ותוכלו להנות ממנו לאורך שנים.

 

פלטה יצוקה

אם אנו נוהגים לבשל הרבה במטבח החוץ כדאי לנו להגדיל את אופציות הצלייה בו עד כמה שאפשר למגוון רחב של סוגי האוכל, וזוהי מטרתה של הפלטה היצוקה המאפשרת להכין מגוון רחב של מאכלים על מתקן הצלייה. לרוב רשת הגריל מגבילה אותנו לבשרים אך בתוספת של פלטה יצוקה ניתן להכין גם תבשילים, מוקפצים ומאפים ובכך להגדיל את האפשרויות שמטבח החוץ מספק לנו.

 

מנקנקת

למי שאוהב על האש ובעיקר נקניקיות מיוחדות, התוספת הבאה היא בשבילו. כנראה רובכם לא שמעתם על המכונה הבאה שנקראת מנקנקת, מטרתה היא הכנת נקניקיות בשילובי הבשר, התיבול והגודל שאתם תבחרו. המכונה היא ידנית ומתאימה להכנת נקניקיות או קבב.

היא מגיעה עם מספר פיות על מנת שתוכלו לבחור את הגודל הרצוי לכם, קלה לשטיפה, ובעלת ידיות דחיסה בלחצים שונים. יש לבחור את סוג הבשר האהוב עליכם, להוסיף את התיבול ולדחוס באופן אחיד עד שתצא הנקניקייה.

 

רשתות לדגים

תוספת מעולה נוספת לאוהבי הדגים היא רשת מיוחדת שתשדרג את צליית הדגים. הרשת מונעת הדבקות ובכך מאפשרת צלייה אופטימלית. הרשתות קיימות במבחר גדלים ומעוצבות לנוחות מקסימלית של המשתמש.

אחרי שסיפרנו לכם על התוספות החדשות והמעניינות שניתן להוסיף למטבח החוץ שלכם, כל שנשאר לכם לעשות הוא לפנטז על הארוחה הבאה שתכינו איתן. מומלץ לבחור בחברה אמינה שתספק לכם את התוספות עם אחריות ובאיכות מעולה, כך שתוכלו ליהנות מהן לאורך שנים.

מטבח חיצוני

 

מה היה לנו עד עכשיו?
אינסטלציה בבנייני מגורים
אינסטלציה בבנייני מגורים

אינסטלציה היא חלק חשוב בכל בניין מגורים. היא אחראית על אספקת מים, ניקוז ופסולת. מערכת אינסטלציה תקינה חיונית לבריאות,

הכירו את הקייטרינג של דלי'ס!

בכל הנוגע לאירוח אירועים, איכות הקייטרינג יכולה להשפיע משמעותית על החוויה הכוללת. דלי'ס הוא ספק שירות קולינרי בעל שם

איזה ציוד נדרש לאקווריום?

אקווריום דגים הוא דבר שהולך ונהיה נפוץ יותר בשנים האחרונות. אין ספק שמדובר על תוספת עיצובית נפלאה לכל מקום,

3 אביזרים לחופשה מושלמת

בתקופות החגים, בקיץ או מתישהו באמצע השנה – כולנו זקוקים לחופשה מדי פעם. יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על