נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מתכננים מטבח חוץ בצורה נכונה?

תכנון מטבח חיצוני בחצר יכול להיות דרך מצוינת להביא את מרחב המחיה החיצוני שלך לשלב הבא. בין אם אתם מתכננים מטבח חוץ גדול למפגשים משפחתיים מורחבים או מטבח חוץ קטן לשימוש מזדמן, ישנם כמה שלבים עיקריים כדי להבטיח שתפיקו את המרב ממטבח החוץ שלכם.

מטבחי חוץ הופכים פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, מכיוון שהם מציעים דרך מצוינת לארח אורחים בחודשי הקיץ הנעימים ולהפיק את המרב מהחלל החיצוני שבביתכם. מטבח חוץ מתוכנן היטב יכול להיות תוספת נהדרת לכל בית, ולספק מרחב חדש לבשל ולארח בו בקלות.

במאמר הבא נבחן את השלבים לתכנון מטבח חוץ, החל מההחלטה היכן לשים אותו ועד לבחירת החומרים והמכשירים הנכונים. נדון גם בכמה מהשיקולים החשובים ביותר בעת יצירת מטבח חוץ, כגון תקציב, פריסה ותחזוקה.

 

אז איך מתחילים בתכנון מטבח חוץ?

כשזה נוגע לעיצוב מטבחי חוץ, ראשית כדאי לשקול את הגודל והצורה של החלל איתו אנחנו עובדים. נצטרך מספיק מקום כדי להתאים בנוחות את הפריטים שבהם נשתמש במטבח החיצוני. אם אנחנו מתכננים לבנות מטבח גדול, מומלץ לשרטט עיצוב גס לפני שאנחנו מתחילים לקנות את מרכיביו.

שנית, חשבו על הפריטים שתצטרכו במטבח החיצוני שלכם. זה יכול לכלול גריל, כיור, מקרר, ארונות, משטחים וכל פריט אחר שתרצו שיהיה בחלל. הקפידו למדוד את הממדים של הפריטים שאתם שוקלים כדי להבטיח שהם יתאימו לחלל.

 

באיזה חומרים מומלץ להשתמש?

בתכנון מטבח החוץ, כדאי לשקול את החומרים שבהם נשתמש למטבח החיצוני שלנו. לדוגמה, אם נרצה לבנות תנור עצים, נצטרך לוודא שאנחנו בוחרים את הסוג הנכון של עץ עמיד בפני אש. ייתכן שנרצה גם לשקול איטום של המשטחים וחומרים אחרים שבהם נשתמש כדי להבטיח שהם יכולים לעמוד בפני פגעי מזג האוויר.

בנוסף, כדאי לתכנן את הפריסה של מטבח החוץ שלנו. הקפידו להשאיר מספיק מקום לפריטים שבהם אתם רוצים להשתמש, והשאירו מקום לאורחים להסתובב בנוחות. כמו כן, שקלו את הכיוון והמיקום של השמש כך שהמטבח החיצוני שלכם לא יהיה באור שמש ישיר יותר מדי זמן.

 

בחרו את התאורה והאביזרים הנכונים

כדאי לשקול את התאורה למטבח החיצוני שלכם, כמובן בהתאם לגודל החלל שלכם, ייתכן שתרצו לשקול גם תאורת תקרה וגם תאורה נקודתית וחמה יותר כדי ליצור אווירה נעימה.

לבסוף, שקלו  את אביזרי המטבח החיצוני שתצטרכו. זה יכול לכלול ריהוט חוץ, כלי בישול חיצוניים, עיצוב חוץ ועוד. הקפידו לבחור פריטים שישתלבו בחלל ושיהיו קלים לניקוי ותחזוקה.

על ידי ביצוע השלבים הללו, תוכלו להבטיח שמטבח החוץ שלכם יהווה תוספת נהדרת לחצר שלכם ויעניק לכם מקום נוח ומהנה להתכנס בו עם המשפחה והחברים. עם מעט תכנון ושימוש בחומרים הנכונים, תוכלו ליצור מטבח חוץ יפהפה ופונקציונלי ממנו תוכלו ליהנות לאורך שנים.

מה היה לנו עד עכשיו?
אינסטלציה בבנייני מגורים
אינסטלציה בבנייני מגורים

אינסטלציה היא חלק חשוב בכל בניין מגורים. היא אחראית על אספקת מים, ניקוז ופסולת. מערכת אינסטלציה תקינה חיונית לבריאות,

הכירו את הקייטרינג של דלי'ס!

בכל הנוגע לאירוח אירועים, איכות הקייטרינג יכולה להשפיע משמעותית על החוויה הכוללת. דלי'ס הוא ספק שירות קולינרי בעל שם

איזה ציוד נדרש לאקווריום?

אקווריום דגים הוא דבר שהולך ונהיה נפוץ יותר בשנים האחרונות. אין ספק שמדובר על תוספת עיצובית נפלאה לכל מקום,

3 אביזרים לחופשה מושלמת

בתקופות החגים, בקיץ או מתישהו באמצע השנה – כולנו זקוקים לחופשה מדי פעם. יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על