נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתכון להכנת עוף על מעשנת בשרים פלאסט של Zgrill

מה שאתם באמת אוהבים לאכול עם הילדים בארוחות השונות שאתם עושים בגינה זה עוף? תוהים האם לא הגיע הזמן לגוון מכל אותן כנפיים צלויות שאתם עושים על האש? האמת היא, שכן. לכן אנחנו רוצים להציע לכם את האפשרות של עוף במעשנת בשרים, כי זו הולכת להיות חגיגה שהילדים ייהנו ממנה מאוד.

 

קניית העופות הכי טובים וטריים שיש

עוד הרבה לפני שתוכלו לבחור את המתכון להכנת עוף במעשנת בשרים פלאסט של zgrill, חשוב מאוד לבדוק איזה עופות אתם קונים. זה לא משנה אם אתם עושים את הארוחה הקרובה עם הילדים או עם החברים הכי טובים, כי בכל מקרה, אם אתם כבר משקיעים ומתכננים את הדברים, רצוי מאוד להשתמש בחומרי הגלם הכי טובים שיש. הגיע הזמן שכולנו נדע: לקנות עופות קפואים זו לא באמת אפשרות טובה. עוף טוב צריך להיות טרי, ולכן, כאשר אתם מחפשים לכם קצב טוב, חשוב מאוד לבדוק מה בדיוק הוא מוכר. העניין הוא שאפילו אם תשקיעו מאוד במתכון ואפילו אם תהיה לכם מעשנת איכותית וטובה, זה לא באמת יעזור אם העוף עצמו לא יהיה איכותי ולכן חשוב לשים לב לעניין הזה.

 

אל תוותרו על השרייה

אנשים רבים עושים את הדברים תמיד ברגע האחרון, אך במקרה של עוף שרוצים להכין במעשנת בשרים, זה לא כדאי. כלומר, כן רצוי לתכנן הכול מראש, לקנות את העופות הכי טובים שיש וגם להשרות אותם לפחות ללילה שלם במרינדה המתאימה מבחינתכם. בנקודה הזאת חשוב להבין שיש אינספור אפשרויות ולכן זה לגמרי שאלה של טעם. האם אתם אוהבים עוף שבסופו של דבר יש לו טעם חמוץ מתוק? או שאולי אתם רוצים להכין את העוף הכי חריף שאתם יכולים? ככל שהעוף שלכם יהיה יותר שעות בתוך המרינדה שאתם אוהבים, כך הטעם שלו יהיה יותר טוב. בנוסף, כמובן שצריך לתבל אותו בדיוק כמו שאתם רוצים, כי זה מה שייתן לו את הטעם הטעים בארוחה.

 

כמה זמן העוף צריך להיות במעשנת?

בניגוד להרבה מאוד נתחי בשר שונים, כאשר מדברים על עישון של עוף לא מדברים על משהו שצריך להיות בתוך המעשנת זמן רב מידי. ככל שהעוף יישאר יותר זמן במעשנת, בדרך כלל יהיה לו טעם יותר חזק של עישון ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון. בדרך כלל שעתיים עד שלוש יכולות להספיק, אך הכול תלוי במטרה שלכם ובטעם הספציפי שאליו אתם רוצים להגיע. אל תשכחו לדאוג לעוד כמה פרטים בארוחה, כמו סלטים ולחמים טעימים, כי כל אלה ביחד יוכלו להפוך את החוויה לעוד יותר טעימה. עוף במעשנת בשרים איכותית כמו מעשנת של Zgrill זה פינוק קולינרי שכולם יתלהבו ממנו, אז למה שלא תנסו זאת כבר בקרוב?

גריל

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,