נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הוא הגודל המומלץ למקרר יינות למסעדה?

בשנים האחרונות תרבות היין תפסה תאוצה רצינית כאן בישראל, וכיום יותר אנשים מבינים ביין ואוהבים לשתות יינות משובחים תוך כדי הארוחה. אין ספק שמדובר על ברכה גדולה שתיקח את העולם הקולינרי שלנו כמה צעדים קדימה.

אם יש לכם מסעדה, כדאי להיות מודעים לשינוי הזה, ולהציע לסועדים תפריט יינות עשיר ומגוון שבו הם יכולים למצוא יין טוב שיתאים לכל אחת מהמנות. כדי לשמור על היין בצורה הטובה ביותר, ולהגיש אותו במצב הטוב ביותר, חשוב שיהיה לכם במסעדה מקרר יין. לא כל כך ברור לכם מה בדיוק אתם צריכים? אל דאגה, הגעתם למקום הנכון! הכנו כאן עבורכם מדריך קצר עם כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

מה זה מקרר יין?

מקרר יין מקצועי הוא מקרר שבו שומרים אך ורק יין, ולא שום דבר אחר. העניין די פשוט: על מנת שהוא יישמר באופן אידיאלי, היין צריך להיות בטמפרטורה מסוימת. העובדה שהוא עדין מאוד הופכת את היין לפגיע והוא יכול להתקלקל בקלות.

לכן חשוב מאוד לשמור את היין במקרר הייעודי ולשלוף אותו מוכן לשתייה בדיוק בטמפרטורה המתאימה. אסור לנסות לשמור יין במקרר רגיל ליד הגבינות או הבשר, כי זה לא יעשה לו טוב, ואתם לא תוכלו להגיש אותו לאנשים שבאים לאכול במסעדה שלכם.

 

מה מיוחד במקרר היין?

כפי שהסברנו, מקרר יין מאפשר לכם לשמור את היין בצורה הטובה ביותר. לרוב, הטמפרטורה במקרר היין תנוע בין 45 ל- 65 מעלות פרנהייט, טווח המעלות הטוב ביותר לשמירה על רוב היינות. אסור לשחק עם מידת הקירור של המקרר, כי כל תנועה ושינוי בטמפרטורה יכולים לחמצן ולקלקל את היין.

מבחינת אחוזי הלחות, הם נעים בין 50 ל- 80. גם כאן חשוב לשמור על הטווח הזה מכיוון שאם המקרר יהיה יבש מידי פקק השעם יתייבש, אך במקרה שבו הלחות תהיה גבוהה מדי יוכלו להתפתח חיידקים ועובש.

 

מה הגודל המומלץ של מקרר יינות למסעדה?

רוב האנשים שומעים מקרר יינות ומדמיינים מקרר ביתי, אבל האמת שונה לחלוטין. יש לא מעט גדלים וצורות של מקררי יין, החל ממכשיר מיוחד לקירור של בקבוק יין בודד ועד למקררים שמכילים יותר ממאה בקבוקים. כמובן שהתאמת המקרר לגודל המסעדה דורשת היכרות עם המסעדה, הלקוחות שלה, והתפריט שלה.

אנו ממליצים לכם בכל מקרה לא ללכת על מקרר שיש בו מקום לפחות מכמה עשרות בקבוקים. בכל מקרה אין בעיה שהיין יהיה במקרר, ולכן אין לכם בעיה גם אם בקבוק יין ישכב במקרר כמה שבועות. עדיף בהחלט ללכת על מקרר יין למאה בקבוקים או יותר.

 

סיכום

מקרר יין ישדרג את המסעדה שלכם ויאפשר לכם להגיש ללקוחות שלכם יין במצב האידיאלי שלו. זה כמובן יביא לכם עוד לקוחות מרוצים וישתלם מאוד בסופו של דבר.

מה היה לנו עד עכשיו?
אינסטלציה בבנייני מגורים
אינסטלציה בבנייני מגורים

אינסטלציה היא חלק חשוב בכל בניין מגורים. היא אחראית על אספקת מים, ניקוז ופסולת. מערכת אינסטלציה תקינה חיונית לבריאות,

הכירו את הקייטרינג של דלי'ס!

בכל הנוגע לאירוח אירועים, איכות הקייטרינג יכולה להשפיע משמעותית על החוויה הכוללת. דלי'ס הוא ספק שירות קולינרי בעל שם

איזה ציוד נדרש לאקווריום?

אקווריום דגים הוא דבר שהולך ונהיה נפוץ יותר בשנים האחרונות. אין ספק שמדובר על תוספת עיצובית נפלאה לכל מקום,

3 אביזרים לחופשה מושלמת

בתקופות החגים, בקיץ או מתישהו באמצע השנה – כולנו זקוקים לחופשה מדי פעם. יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על