נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ישר מאמריקה – 4 יתרונות בריאותיים לקפה פילטר

קפה הוא דבר עתיק מאד בעולם שלנו, תרבויות רבות משתמשות בו כבר שנים בתור שתיה, תרופות וגם לצורך טקסים במדינות שונות. לקפה יש הרבה מאד דברים טובים לתת לנו מלבד להעיר אותנו בבוקר לצד ארוחת הבוקר שלנו. חשוב להבין ששתייה מופרזת של קפאין יכול לעשות גם דברים לא טובים לגוף שלנו לכן חשוב מאד לדאוג לאיזון בזמן שתיית הקפה. המאמר הבא יעסוק ביתרונות של שתיית קפה. 

 

קפה הוא דבר בריא או לא?

ישנם המון מחקרים שטוענים שקפה הוא דבר לא בריא ומהצד השני ישנם גם המון מאמרים שטוענים שהוא דווקא דבר מאד בריא לגוף שלנו ולתחושה הכללית שלנו. חשוב להבין ששתייה מופרזת יכולה להזיק לגוף וחשוב לשמור על איזון ולא לשתות יותר מידי קפה. להלן היתרונות:

  1. מצב הרוח: שתיית משקאות המכילים קפאין תורמים למצב רוח טוב. מלבד לעורר את הגוף שלנו הקפאין מעורר לנו גם את המוח מה שמוביל לתחושה של אנרגיה טובה גם בגוף וגם בראש. מספר מחקרים מראים ששתית קפאין תורמת לרמת ריכוז גבוהה יותר, חיוניות, מצב רוח גבוה, ערנות מנטלית ועוד. בונוס: ישנו מחקר אשר שנעשה על ידי AARP ארגון אמריקאי, שמצא כי שתיית קפה תורמת להורדת אחוזי מחשבות אובדניות. ובכך גם מורידה את אחוז ההתאבדויות.
  2. כושר טוב יותר: מחקרים רבים מראים כי שתיית קפה פילטר לפני אימון ספורטיבי תורמת הרבה לביצוע הפעילות הפיזית שאתם עושים. הקפאין תורם לביצוע פעילות פיזית כמו אימון אירובי או אימון של סיבולת בכך שהחומר שהוא מפריש במוח הוא חומר אשר מכה את הקולטנים שמרגישים את תחושת העייפות בגוף. ובכך, אנו יכולים להנות מאימון ספורטיבי ללא תחושת עייפות ולהתרכז באימון.
  3. זיכרון טוב יותר: מחקר חדש הראה כי צריכת קפאין ברמה מאוזנת תורמת לחידוד וחיזוק הזיכרון שלנו. אותו מחקר הראה כי לאחר 24 שעות של שתיית הקפה אנו יכולים לחוש בשיפור הביצועים שלנו ברמת הזיכרון. המחקר קבע כי קפאין תורם לזיכרון לטווח בינוני-ארוך. חשוב לציין כי שתיית קפאין מרובה לא תהפוך את הזיכרון שלכם לטוב יותר אך היא בהחלט תשפר את הביצועים שלו.
  4. מניעת מחלות: לפי כמה מאמרים שנכתבו בנושא ניתן להסיק כי שתיה מתונה של קפה יכולה לתרום לירידה ברמת היווצרות מחלות שונות. בין המחלות נוכל למצוא את סוכרת מסוג 2, פרקינסון, סוגי סרטן מסוימים ועוד. החומר הבריא נמצא בתוך נוגדי החימצון שיש בקפה שלנו. לכן, כאשר אנו מערבבים עם הקפה שלנו חלב וסוכר אנו מבטלים את החלק הבריא של שתיית הקפה שלנו. לכן, נמליץ לכם להוריד מרשימת המצרכים שלכם את החלב והסוכר כדי להנות מהחלק הבריא של הקפה שלכם.

 

לסיכום:

שתיית קפאין יכולה לעזור לבריאות שלכם בהרבה מובנים. חשוב לשמור על איזון ולא לשתות יותר מ-3 כוסות ביום.

מסנן, קפה

מה היה לנו עד עכשיו?
אינסטלציה בבנייני מגורים
אינסטלציה בבנייני מגורים

אינסטלציה היא חלק חשוב בכל בניין מגורים. היא אחראית על אספקת מים, ניקוז ופסולת. מערכת אינסטלציה תקינה חיונית לבריאות,

הכירו את הקייטרינג של דלי'ס!

בכל הנוגע לאירוח אירועים, איכות הקייטרינג יכולה להשפיע משמעותית על החוויה הכוללת. דלי'ס הוא ספק שירות קולינרי בעל שם

איזה ציוד נדרש לאקווריום?

אקווריום דגים הוא דבר שהולך ונהיה נפוץ יותר בשנים האחרונות. אין ספק שמדובר על תוספת עיצובית נפלאה לכל מקום,

3 אביזרים לחופשה מושלמת

בתקופות החגים, בקיץ או מתישהו באמצע השנה – כולנו זקוקים לחופשה מדי פעם. יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על