נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חמישה דברים שלא ידעתם על סושי

חובבי סושי מושבעים, שלא מוכנים לוותר על רול באף ארוחה, קטנה או גדולה?

אנחנו מזמינים אתכם להכיר חמישה דברים שלא ידעתם על סושי, חלקם יפתיעו אתכם מאוד, בעוד שחלקם האחר אולי יגרמו לכם לחשוב פעמיים אם להמשיך במאכל הטעים.

קודם כל, נתחיל ונאמר שאין בידינו עובדות SUPER מפחידות על סושי, ככה שאפשר להירגע.

אם אתם אוהבים סושי, אתם בהחלט מוזמנים להמשיך לאכול כאוות נפשכם, אך יחד עם זאת, קחו בחשבון מספר עובדות שאי אפשר להתווכח איתן.

למשל, ידעתם שדגים נאים יכולים להיות לא ממש בריאים עבורכם? סושי עם דג סלמון נא? לא בטוח שזה מה שאתם רוצים. 

 

הכנת סושי מדהים

 

מדוע לא מומלץ לאכול דג נא או סושי נא?

  • בעוד שההמלצה הגורפת היא תמיד לבשל דגים או לטגן אותם, אין ספק שאנשים רבים יעדיפו לאכול דגים נאים. אנחנו נשאיר אתכם להחליט מה אתם מעדיפים, אך קחו בחשבון שבעולם הזה יש גם סלמונלה ועוד שלל מחלות אחרות הנמצאות על דגים שלא עוברים הכנה יסודית ובישול, או טיגון. אגב, גם אורז

 

  • עובדה מעניינת נוספת על סושי? באו נדבר על כך שהעובדה היא שסושי נהפך למאכל יוקרתי רק בשנים האחרונות. למעשה, סושי התחיל בתור מאכל זול ומהיר, מעין חטיף שאנשים חוטפים על הדרך ובין ארוחות. כיום? יקר למדי במסעדות המובילות. 

אורז לבן או אורז מלא? מה עדיף ובריא בסושי?

  • עובדה מעניינת על סושי היא, שבניגוד לשנים עברו, סושי כיום נחשב פחות בריא בגלל היותו מורכב מאורז לבן. רגע לפני שאתם מניחים קרש חיתוך ומגלגלים את הסושי, כדאי לשקול לעבור לאורז מלא. אגב, גם הרבה יותר טעים! (לטעמנו). וטיפ חשוב מאוד על הדרך:

קרש חיתוך שאתם מייעדים לסושי, כדאי לשמור לסושי בלבד. אחרת, טעמים שונים יספגו באצות ובאורז. 

  • עובדה מעניינת על סושי? עדיף לאכול את אלו שאינם מטוגנים בשמן עמוק. אמנם אנחנו לא מחדשים הרבה בטיפ הזה, אך בכל אופן, תמיד כדאי להדגיש את הנזק הפוטנציאלי הכרוך באכילת מוצרים המטוגנים בשמן עמוק. סושי בטיגון עמוק? אולי לא בשבילכם. 

סושי מכינים לבד בבית ונהנים ממזון מבוקר ואיכותי 

היות וסושי עשוי לכלול בתוכו חיידקים שונים הנמצאים על דגים נאים, ההמלצה הכי טובה היא לאכול סושי שהכנתם לבד בביתכם. אם אתם לא יודעים כיצד להכין סושי, תמיד תוכלו להירשם לקורסים מעולים (אפשר גם ללמוד מצפייה בסרטוני וידאו ברשת). 

זכרו, אם אתם אוכלים אורז לבן (שהוא, אגב, מלא בסוכר) וגם מוסיפים רטבים שונים (כמו טריאקי), אתם למעשה מקבלים ארוחה לא בריאה, כן משמינה וכן מסכנת את בריאותכם הכללית.

איכלו נכון, הקפידו על תזונה נאותה ותוכלו להפיק מכך תועלת בריאותית אדירה.

לסיום, כתבנו לכם כאן מתכון להכנת סושי מדהים, תהנו!

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,