נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 חומרים ומוצרי אפייה שחייבים בבית

יש כמה חומרי גלם שכל טבח מקצוען וחובבן חייב שיהיה לו במטבח.

לא תמיד צריך להשתגע במוצרי אפייה יקרים ומאוד נדירים.

לעיתים המוצרים הפשוטים שכולנו מכירים יכולים לעשות את העבודה נהדר בלי מאמץ מיותר.

 

מוכנים? אלה חמש חומרי האפייה שאתם חייבים בבית

את חומרי הגלם הבאים תוכלו לשמור במקפיא, במקרר ובמזווה.

ממרחים 

במידה ולא הכרתם – נעים מאוד, ממרחים יכולים להיות פתרון מצוין וקל לאפייה של עוגות ועוגיות מבלי להתאמץ יותר מידי. מומלץ שיככבו אצלכם במזווה ממרחים כמו: ממרח תמרים, ממרח נוטלה וממרח חלווה. מלבד הממרחים האלו שיכולים לשדרג לכם את האפייה, גם ריבות יכולים להוסיף המון לעוגיות ועוגות שאתם מכינים. למשל אפילו ריבה, כמו ריבת משמשים יכולים לשמש כמוצר אפייה משלים להברקת מאפים במקום מי סוכר.

 

סוכר 

אולי הוא אינו המרכיב לא הכי פופולרי בקרב אורח החיים הבריא ואפילו יש לא מעט אנשים שבחרו להחליף אותו או לוותר עליו. יש כאלה שגם באפייה וגם בבישול סוכר הינו חלק בלתי נפרד מהמטבח שלהם. לסוכר שיש שימושים רבים ובעיקרו הוא משמש לאפייה. ש מגוון של סוכרים כגון: סוכר חום, סוכר דמררה וסוכר לבן הרגיל שכולנו מכירים. סוגי הסוכר בעלי מרקם שונה ובעלי רמת מתיקות אחרת. סוכר יכולים לשמש אתכם בהכנת תבשילים, הכנת משקאות, וכמובן באפייה.

 

שוקולד 

זה בוודאי חומר גלם פופולרי במיוחד. שוקולד נמצא בכל סופר ובכל מכולת ומאוד נגיש, אך חשוב מאוד לקנות שוקולד איכותי ולאחסן אותו בצורה שתשמור עליו. שוקולד נמצא בכל סופר ובכל מכולת ומאוד נגיש, אך חשוב מאוד לקנות שוקולד איכותי ולאחסן אותו בצורה שתשמור עליו. הסיבה לכך שחרקים יכולים להמשך למוצרי אפייה כגון קמח, אך כמונו בדיוק, שוקולד זה סיפור אהבה אחר לגמרי. כאשר אתם בוחרים שוקולד איכותי מאוד חשוב להסתכל כמות אחוזי הקקאו במצויים בשוקולד.

 

שמרים 

שמרים יכולים להישמר לתקופה מאוד ארוכה ואפשר לעשות איתם כמעט הכל. מומלץ לאחסן שמרים בבית בהישג יש כי הם אחד מחומרי הגלם החשובים ביותר לאפייה. אם תנהגו לשמרים בכבוד מבחינת האחסון, הם יניבו לכם עוגות, לחמים ומאפים נהדרים.

 

אינסטנט פודינג 

במקרה ולא ידעתם, הוא משמש אותנו המון באפייה והוא חלק בלתי נפרד ממאפים ועוגות. אינסטנט פודינג מאוד פופולרי בכל מה שקשור לחנויות אפייה וניתן למצוא אותו כמעט בכל מקום. אינסטנט פודינג יכול לעזור לנו בהוספת טעם בעוגות, קרואסונים, קצפות, ואפילו ניתן למצוא ואתו בתוך בצק שמרים.

 

לסיכום

חמשת חומרי הגלם האלה יוכלו להקל את חייכם באפייה. את המוצרים האלה בדרך כלל ניתן למצוא בחנויות המתמחות באפייה. חשוב לרכוש מוצרים טריים ואיכותיים שיישארו איתכם לאורך זמן ויגרמו לכם להיות הגרסה הטובה ביותר שלכם במטבח.

לפרטים נוספים: https://tasa.co.il/%d7%94%d7%9b%d7%9c-%d7%9c%d7%90%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%94/

בצק

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,