נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור קייטרינג לאירוע שלכם

ישנם אירועים אותם חוגגים בבית וכאלו שחוגגים בבית או במשרד.

לא משנה היכן האירוע, חייבים לדאוג לאוכל טעים ואיכותי.

המאמר יפרט איך לבחור קייטרינג לאירוע שלכם.

 

אפשרויות להגשת כיבוד טעים ואיכותי באירוע

ישנן אפשרויות מגוונות להגשת הכיבוד באירוע. אם בוחרים באולם או גן אירועים הקייטרינג יהיה מובנה במחיר וכל מה שתצטרכו הוא לבחור את המנות והתפריט. כאשר מדובר על אירועים בבית, במשרד או בטבע אתם אלו האחראים לכיבוד. את צורת ההגשה והמטעמים אותם תגישו תבחרו על פי התקציב שלכם ועל פי מהות האירוע. למשל, אם מדובר על חינה או שבת חתן בבית, יום הולדת או קריוקי עם החברים בטבע או אירוע חברה במשרדי העסק, מגשי אירוח יהיו אופציה טובה. מדובר על מגשי גבינות חתוכות, כריכים קטנים, סושי, מגשי פירות חתוכים וכד'. את המגשים ניתן להזמין באינטרנט ולקבל במשלוח עד למקום האירוע טרי ומעוצב. כך שאם אתם מזמינים למשל מגשי פירות בפתח תקווה או מגשים אחרים ברחבי הארץ, תהיו בטוחים שהם יגיעו ביום ובשעה היעודה. אפשרויות נוספות הן הזמנת שף פרטי אם מדובר על אירוע קטן או דוכני מזון. לאירועים גדולים תוכלו לבדוק אופציות שונות של קייטרינג.

 

כיצד תבחרו בקייטרינג איכותי?

ראשית, רוב חברות הקייטרינג מציעות אוכל כשר כך שמבחינה זו אין צורך לדאוג ובכל זאת ניתן לבקש לראות תעודת הכשר במידה וזה חשוב לכם לפני שעושים הזמנה. שנית, מומלץ לעשות השוואת מחירים והשוואה של הרכב המנות. ישנן חברות שלעיתים יוצאות במבצעים או מרכיבות חבילות שונות שיכולות להתאים לכם. אתם יכולים ללכת על קונספט מסוים ולהזמין מנות המאפיינות מטבח מסוים, להגיש רק אוכל בריאותי, בשרי, חלבי, טבעוני ועוד. אפשרות שניה היא להזמין קייטרינג בלי אפיון מסוים, עשיר וטעים. הפרמטר הבא קשור לתקציב שלכם. אם תשכירו קייטרינג עם מלצרים תצטרכו לקחת בחשבון את תשלום הטיפ בסוף האירוע. לפיכך, מלצרים יהיו יעילים באירועים גדולים. לאירועים קטנים ניתן לחסוך עלות זו גם כשמסדרים את האוכל בבופה.

 

קייטרינג עם מוניטין

על מנת לבחור בחברת קייטרינג מקצועית ואיכותית חשוב לקבל המלצות ממכרים או חוות דעת באינטרנט. ככל שלחברה יהיה יותר מוניטין ואנשים יהיו מרוצים מהשירות, צורת העבודה והאוכל, כך המחיר של החברה יהיה פחות משמעותי מכיוון שתדעו שאתם בוחרים בטוב ביותר. קייטרינג מקצועי יידע להתאים את התפריט בהתאם לסוג האירוע, הרכב האורחים והצרכים שלכם. לסיכום, הקייטרינג בו תבחרו צריך להיות מותאם לסגנון האירוע, לקונספט שלו, לכמות האנשים ולצרכיהם, לתקציב שלכם והעיקר להגיש אוכל טעים. בין אם האירוע בשטח ובין אם בתוך מבנה חשוב שהמטבח של הקייטרינג יהיה מאובזר ויכלול את כל הציוד הנדרש על מנת שהאוכל יוגש בטמפרטורה הנכונה ויהיה טרי.

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,