נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה ציוד נדרש לאקווריום?

אקווריום דגים הוא דבר שהולך ונהיה נפוץ יותר בשנים האחרונות. אין ספק שמדובר על תוספת עיצובית נפלאה לכל מקום, החל מסלון של בית פרטי, ועד לחדר המתנה במרפאה או משרדים של חברה גדולה. יש במים יופי מהפנט, וכאשר מוסיפים להם את הדגים המיוחדים שלרוב אנו לא יכולים לראות בלי לצלול בבית הגידול הטבעי שלהם, האקווריום יוצר אווירה מרגיעה ונעימה.

היתרון הנוסף באקווריום הוא שדגים הם חיות מחמד שקטות שלא מייצרות לכלוך ולא דורשות הרבה טיפול.

 

קנינו אקווריום, מה עכשיו?

אז הגיע הרגע, בחרתם אקווריום שמתאים לכם, החלטתם על סוג הדגים שתגדלו בו, אבל שכחתם דבר אחד: כל הציוד הנלווה. חשוב להבין שאקווריום הוא לא דבר שעומד בפני עצמו, אלא דורש עוד כל מיני דברים, חלק עבור הדגים, חלק עבור התחזוקה, ועוד. אז יצאנו לבדוק עבורכם איזה ציוד לאקווריום מומלץ, והכנו בשבילכם רשימה קצרה של מוצרים. מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

כיסוי איכותי ותאורה

חשוב מאוד לכסות את האקווריום בכיסוי איכותי ותואם מבחינת הגודל על מנת למנוע מהדגים לקפוץ מחוץ לאקווריום, וכמובן למנוע מלכלוכים להיכנס אל האקווריום או מהמים להתאדות. בנוסף, כדאי לקנות גם תאורה, ואנו ממליצים על תאורת לד לאקווריום. חשוב שתקפידו לייצר עבור הדגים מחזוריות של יום ולילה בעזרת התאורה כדי שהם יוכלו להתפתח באופן תקין.

 

פילטר

זהו כנראה המוצר הנלווה הכי חשוב שיש לאקווריום. הבעיה באקווריום היא שהדגים הם בעלי החיים היחידים שחיים בסביבה שבה הם עושים את הצרכים שלהם. מסיבה זו יש חשיבות עליונה לפנות כמה שיותר מהר את הפסולת ולדאוג לניקוי של הסביבה שלהם. יש כיום סוגים שונים של פילטרים שמתאימים לכל סוגי האקווריומים.

 

סטנד

חשוב לדעת שאקווריום עם מים, חצץ, וקישוטים שונים, זה דבר ששוקל לא מעט. אתם לא יכולים להעמיד אותו סתם כך על אחד המדפים או הרהיטים בבית שלכם. ככל שהאקווריום גדול יותר, כך חשוב יותר לקנות לו גם מעמד איכותי ומתאים.

 

חימום

מערכת חימום טובה היא דבר די בסיסי שמסייע לשמור על טמפרטורה המתאימה לדגים שחיים באקווריום. חשוב להבין שגודל האקווריום, הטמפרטורה במקום בו אנו מציבים את האקווריום, וסוג הדגים שחיים באקווריום משפיעים על הטמפרטורה הרצויה באקווריום.

 

מצע

מצע לאקווריום הוא עניין אסתטי ועיטורי, אבל לא רק. מצע טוב נותן לבקטריה אפשרות לגדול. אותן בקטריות מסייעות בפעולת הסינון הביולוגי של האקווריום ומשפרות את איכות המים. את המצע לאקווריום יש להתאים על פי גודלו ועל פי סוג הדגים שאתם מגדלים בו.

 

סיכום

אקווריום עם דגים הוא באמת אלמנט שמוסיף הרבה מאוד לכל חלל, בבית פרטי או במרחב ציבורי. דגים הם יצורים מופלאים, והדממה הזו משרה אווירה מיוחדת. אך כדי לאפשר להם לשגשג ולחיות כמו שצריך חשוב להבין שאקווריום צריך להגיע עם ציוד נלווה.

מה היה לנו עד עכשיו?
אינסטלציה בבנייני מגורים
אינסטלציה בבנייני מגורים

אינסטלציה היא חלק חשוב בכל בניין מגורים. היא אחראית על אספקת מים, ניקוז ופסולת. מערכת אינסטלציה תקינה חיונית לבריאות,

הכירו את הקייטרינג של דלי'ס!

בכל הנוגע לאירוח אירועים, איכות הקייטרינג יכולה להשפיע משמעותית על החוויה הכוללת. דלי'ס הוא ספק שירות קולינרי בעל שם

3 אביזרים לחופשה מושלמת

בתקופות החגים, בקיץ או מתישהו באמצע השנה – כולנו זקוקים לחופשה מדי פעם. יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על