נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה גריל הכי טוב לשימוש לאורך זמן?

רוצים לקנות גריל אבל לא יודעים מה הוא הגריל הטוב ביותר שיחזיק לכם לאורך זמן? ריכזנו עבורכם את מיטב סוגי הגריל הקיימים שיעזרו לכם להחליט מה

הכי טוב עבורכם

 

גריל גז

גריל גז הינו סוג הגריל הפופולרי והנפוץ ביותר. כשמו כן הוא, מדובר בגריל המופעל באמצעות גז בישול ביתי כאשר הלהבות בו מגיעות לטמפרטורות גבוהות במיוחד המאפשרות צליית בשר ברמה גבוהה. גרילי הגז מגיעים בצורות ובגדלים שונים ומאוד קלים לניקוי ותפעול. כל מה שצריך לעשות הוא לסובב את חוגת הגז לרמה הרצויה ואפשר כבר להתחיל לצלות את הבשר. חוגת הגז תאפשר לכם לשלוט ברמת החום של הגריל ברמת דיוק גבוהה ופשוטה. בזכות העובדה שתפעולם קל כל כך, הם גם נפוצים כל כך. צליה בגריל גז יעניק חווית טעמים ברמה גבוהה לבשר שלכם.

 

גריל פחמים

גריל פחמים הינו גריל אשר צורתו עמוקה יותר ולתוכו יש לשפוך פחמים המתאימים לצלייה. בניגוד לגריל גז, גריל פחמים יעניק גם את הטעם של הפחמים לבשר ויעשיר את טעמיו. במקרה הזה השאלה היא האם תאהבו את טעם הפחמים בבשר, שהרי לא תמיד הוא מתאים לכל בשר ולטעם של כל אחד. גריל פחמים הינו מורכב יותר להפעלה שכן יש להדליק את הפחמים ולחכות עד אשר יגיעו לרמת חום מסוימת וכן קשה יותר לניקוי. יחד עם זאת מדובר בצורת צלייה מאוד טעימה ועשירה, המוסיפה נפח של טעמים שונה משאר סוגי הגריל.

 

מעשנת

מעשנת הינו צורת הצלייה המקצועית ביותר שיש, אך אל תחששו לא נדרש ידע רב בתפעול מעשנת. תוכלו להכין בשרים ברמה הגבוהה ביותר מבלי צורך בלדעת יותר מידי או להשקיע זמן רב מידי. המעשנות מגיעות בשלושה סוגים שונים – מעשנת פחם, מעשנת קרמית ומעשנת פלאט. מומלץ לקרוא מעט על סוגי המעשנות ועל תפעולן לפני שקונים אחת, אבל אין ספק שמדובר בצורת צלייה ברמה הגבוהה ביותר. המעשנת תעניק לבשר טעמים עשירים ומיוחדים ואף רכות שלא ניתן למצוא בשום גריל אחר. יחד עם זאת, תפעולה מורכב יותר וכן תהליך הכנת הבשר יהיה ארוך יותר. למרות המורכבות בתפעול וזמן ההכנה הממושך, זה לגמרי שווה את זה והאורחים שלכם ירגישו כאילו הגיעו למסעדה ברמה הגבוהה ביותר.

 

מטבחי חוץ

בסופו של דבר כשמדובר ברכישת גריל הרי שמדובר בעיקר בטעמים והעדפות אישיות. לכל סוג של גריל יש את היתרונות והחסרונות שלו וזה בעיקר תלוי באיזו חווית בשר תרצו. יחד עם זאת, אתם לא חייבים להסתפק רק ברכישת גריל אלא גם תוכלו לבקש לקנות מטבח שלם אשר יתווסף לגריל שבחרתם. המטבח יעזור לכם בתפעול והכנת כלל הארוחה בצורה נוחה ויעילה, מבלי שתצטרכו להתרוצץ לתוך הבית והחוצה בכל פעם מחדש.

נתחי בשר

מה היה לנו עד עכשיו?
מגשי אירוח כשרים לחברות

כולנו יודעים שאוכל- הוא חלק משמעותי ומרכזי בכל אירוע חברתי. ובכל אירוע משפחתי, או הרמת כוסית בעבודה, על המארח,